LittleMizzMe

Weekend update

Kategori: Smått&Gott

Känner att jag inte varit den bästa på att uppdatera under helgen.. men ska jag sammanfatta med 1 bild istället för tuden ord så skulle det nog helt klart bli den här:
Fredag blev slutet på en mycket lång men otroligt kul vecka - trodde jag.
För lördag morgon fick jag ett sms att det var mjukiskläderdax :)
Dressade om och sen bar det av in till stan där jag vid E4:an möttes av en rad tutande bilar innehållande trevligt folk - så tänkte why not? dom här kan jag ju lifta med :)
Okej, kanske inte riktigt så var det - men det var typ den version som dagens födelsedagsbarns Nicklas lillasyrra fick höra =P Murat hade vinkat åt mig från första bilen, sen hade Nicklas mamma skojat då Murat vinkat och sagt att "den där tjejen såg ju trevlig ut - henne kanske vi skulle tagit med oss" Lagomt förvånande när den tjejen senare stod med resten av gänget uppe vid Boda borg =P
Var nämligen Dannes bil som stannat som snabbast vid E4:an och plockat upp mig.
Efter kycklingtacos, födelsedagssång, genomgång och laguppdelning var det så äntligen dags att inta fortet!
Galet kul måste jag säga =)
Fick oss visserligen en välbehövlig fikapaus där i mitten men kändes samtidigt att det varken var någon som ångrade dagen eller kände lite att "va - är det redan slut?"
Kan sammantaget konstatera att jag bor i FFFFEEEEEEEELLLLL stad och att flytt och inflyttningsfest i ny stad är ett måste. Slog därför vad med Katja om att "sisten till stan är en Ökenråtta" så blir spännande att se vem som vinner :)
Frida med 30-åriga födelsedagsbarnet Nicklas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: