LittleMizzMe

Lilla fröken far och fläng..

Kategori: Smått&Gott

Den här veckan har verkligen varit innehållsrik!
Full fart och far och fläng, impulsiv och underbar =)
Började arla måndagmorgon vid 4 när det blev upp till luleå för att gå från syster-dyster till syster-lyster
Sitter på arlanda nu så får fixa lite före och efter bilder senare, men tills vidare finns de här:
http://killerq.worldpress.com/2011/04/04/syster-dyster-vs-syster-lyster/)
Hunnit umgås med Anna och haft ett par underbara dagar, prommenixat runt legendariska Vinterviken, shoppat runt i sthlm och provat kläder, glasögon och maskeradsaker, tagit roliga bilder och ätit myslunch i gamla stan.
I gamla stan sprang jag även totalt oväntat på en gammal vän som jag inte sett på ca 2 år, riktigt kul det med, tyvärr var han mitt uppe i en affärslunch så det blev ett snabbt hejjande, kram och uppdatering av nummer.
Men kul ändå =)
Sen, inte att förglömma har jag ju fått 2 nya vänner i Maja och Pretch :)
Majja och jag har sett på anka, läst max och nalle phu och sedan lekt spöke och "var är maja?".
Stockholmsbesöket avslutades under gårdagen med att Nyström kom ut och hälsade på oss och jojnade pizzakvällen. Anna och jag hade diskat och lagat mat under veckan + lämnat barn p ådagis, så vi tyckte grabbarna kunde laga mat - så det gick till pizzerian :)

Nu sitter man då här på arlanda och väntar på flyget som ska ta en upp till norrland..
Blir i princip hem och vända, för imorgon den här tiden är jag påväg till umeå och ska på anställningsintervju - del 1, går den bra så är jag ett steg närmare att ÄNTLIGEN ha ett jobb igen =D
Så mycket att fira just nu =)
Inte minst underbara lilla syster yster som fyller år idag! Stort Grattis Jannice!
*Kramar från lilla mig*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: