LittleMizzMe

Inte alltid som man tänkt sig..

Kategori: Smått&Gott

Idag hade jag först planerat att åka upp till Luleå och Klövern..
Men icket.
Efter att fått dubbla bud på vad som gällde för vinterdäck - vilket iof lät helt sjukt och befängt så blev det att kontakta trafikverket och reda upp det en gång för alla. För inte kan det väl vara som vissa män i bekantskapskretsen påstår att det ska vara sista april i norrbotten, men redan förbud i västerbotten..
Bilden av en lång rad däckbyten vid fjäll- och länsgränsen kändes nästan komisk - även om det säkert skulle vara nån som skulle tjäna bra med pengar på det (tex vinterlediga vid formel1 stallen)
Men visade sig att det var nyheterna som hade rätt - och inte bara i västerbotten utan ÄVEN norrbotten.
Så blir inte norrbotten för ens på torsdag eftermiddag.
Än så länge har det idag blivit ansökan på 3 jobb med politisk anknytning och ett med rättslig anknytning.
Så får se vad som händer.
Vet allvarligt inte hur många jobb jag sökt på sista tiden?
Hade hoppats allt skulle vara löst vid det här laget =(
Just nu ser jag mest fram emot att åka ner till Umeå på fredag.. känner att jag behöver mina vänner just nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: