LittleMizzMe

Dagens komplimang =D

Kategori: Smått&Gott

Idag har jag sökt 6 jobb till..
Vissa av företagen hade ingen tjänst ute, men sökte iaf så får vi se om det kanske lönar sig.
Men även haft tid att känna mig totalt i botten, kännt hur det inte spelar nån roll om jag lägger mig på soffan och tar en ciesta, vänder på dygnet osv.
Men som tur är varar det inte särskillt länge - är på tok för målinriktad för det.
Sen fick jag en riktigt bra komplimang också.
Då jag var ner på intervju till Ö-vik lärde jag känna en näringslivschef på bussen påväg hem, hade fått mail av henne och där stod bla "kom tillbaka till kontoret och sa jag träffa en tjej på bussen som jag vill anställa"
Visserligen har de inga tjänster ute just nu, men iaf =D
Känndes inte helt fel att få ett spontant utlåtande som det - värmer i den arbetslöses hjärta <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: