LittleMizzMe

Dagen i korthet..

Kategori: Smått&Gott

Vet att jag i princip inte har bloggat alls idag.
Har varit riktigt fint väder större delen av dagen har jag varit ute och krattat och fixat i trädgården med såg, häcksax, grästrimmer och annat roligheter.
Självklart var mp3 spelaren också med - åter igen - STORT tack Carina :)
I övrigt följt sändningar och div. tidningar och sidors åsikter och rapporteringar angående FAS 3.
Tungt att släppa en sådan nyhet på samma dag som 25-årsfirandet av tjernobyl och vetskapen om att man här i skellefteå kommer att måsta dricka kokat vatten i minst 3 månader till för att försäkra sig om att inte bli sjuk..
Sen finns det ju iof de som min kära syster som såg det som ett halleluja moment efter det att alla blivit feta av all påskmat och godis - gratis lavemang direkt i kranen! hmm, vet inte om jag håller med henne riktigt..
I det här fallet fegar jag nog hellre än chansar, har ju dels provjobb nu i slutet av den här veckan + att det är valborgs och sen så åker jag ju till Stockholm nästa vecka =)
Kort sagt: För mycket roligt att se fram emot för att riskera att bli sjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: