LittleMizzMe

Dag före intervju..

Kategori: Smått&Gott

Imorgon lär det bli arla morgonstund som gäller igen, bussen till ö-vik går redan 05:08 på morgonen - men kan det vara väl värt =) Sova är ju sånt man ägnar sig åt i graven, eller i mitt fall på resan ner.
Gårdagen var helt underbart vacker och solig.. undrar vad som hände med det vädret?
Vaknade imorse till en grå, disig och dimmig dag =/
Men men, om inte annat så behöver man ju då inte känna att man direkt missar något om man fixar med lite fler CV:n osv. Har på tal om CV:n även ringt till Lernia som är ansvarig för jobbet jag var på intervju på i fredags - passa på att "dubbelkolla" att de fått in alla kompletterande uppgifter de ville ha - höll på att få en lättare kallsupskänsla när jag såg att deras uppdaterade site hade tagit bort min ansökan!
"Antal sökta jobb: 0" -What?!!
Men allt var inne som det skulle - så nu är det bara att sitta och vänta på att nästa företag ska få ändan ur och skicka in en beställning på att de behöver mera folk...
puschkans!.. hatar att vara i en sists där jag inte kan göra något annat än att stå och trampa i kvicksanden..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: