LittleMizzMe

Onsdag

Kategori: Smått&Gott

Idag så sitter jag på Luleå&co - and Im soooo loving it =)
Dels har jag toppentjejer att jobba med och sen har vi så otroligt kul ihop.
Skratt och kreativitet flödar på vårt kontor - och bäst av allt - vi får en hel del gjort också.

Om typ en timme blir det möte med juryn inför mera värd.. spännande spännande.
Sen ikväll så ska jag åter sitta på 2 stolar, eller ja.. i vanliga fall numera kommer jag sitta på 3 - fatta hur fel det kan tolkas (I like BIG butttttts?)

Som det verkar kan det mycket väl tänkas att jag kommer få börja blogga på arbetstid =D
Tyvärr dock inte på samma adress, men lovar att länka den nya hit så ni kan följa dem båda :)

*Kramar*

ps)
dagens lunch idag var inte fel, berättar mera ikväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: