LittleMizzMe

Nyårslöften 2010

Kategori: Smått&Gott

Hej hopp!

Lite dålig uppdatering på bloggen nu ett tag måste jag tyvärr erkänna =/
Men varit sjukt mycket med jobb och allt, igår var första kvällen det var lite lugnare.

Var och handlade med älsklingen och jakob och fick ett helt sjukt husmoderligt il att "Älskling, jag vill baka!"
Så min Viktor och Jakob "offrade" sig och gick med på att äta tårta, trotts att det bara var onsdag och trotts att vi inte firade något speciellt =P

I övrigt grävt lite i mina gömmor och hittat min lista som jag skrev vid nyår.. ska se vad man hunnit med och inte.. kan bli lite kul :)

Så här kommer den - håll till godo :)

**************

1. Presenten från mamma (Tatuering) ?

2. Medeltidsveckan på Gotland

3. Operation Kalle

4. Ensamsittande jul & nyår - No thanks

5. Dansa

6. DaKar (Tiny- but mighty ;P)

7. Cornell

8. Skytte

9. Ett hemma som är mitt hemma

10. Makeover (systrar ni lär jubla)

11. Fånga dagen, ta vara på varje tillfälle

12. Girl Kickin´ass

13. Just do it!

14. Hmmm, antar att denna och nästa är samma :P

15. RESA - se allt,allt,allt som bara går

16. Städa upp i garderob & lådor

17. TRÄNA

18. Se/eller göra lite film

19. Gör nått positivt av 14/2..

20. Skaffa skoterkörkortet

21. Donera ALLT jag inte behöver till välgörenhet

22. Komma igång med sången igen

23. Åka på LYMEC

24. Komma igång med skrivandet igen

25. "Mulle mecka"

26. Jobb

27. Åka på IFLRY

28. Plugga

29. Journalistutbildning / Internationell kris och konflikhantering

30. "- Just as I am"

31. Börja rida igen

32. Stödja Läkare utan gränser

33. Segla, åka båt

34. Organiserat & planerat

35. En liten vovve eller tiffany heart charm hals/armband

(Fast det kan vänta tills jag fyller jämnt :P )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: