LittleMizzMe

Nyårslöften 2010 - update

Kategori: Smått&Gott

Sådär ja, nu har jag gått igenom hela listan på saker jag hade hoppats på eller tänkt försöka hinna med under 2010.. inser att vissa saker var nog lite väl "vatten över huvudet"

men å andra sidan fått en hel del saker som inte ens fanns med på listan i och med att jag inte ens vågade tro eller hoppas på dem längre.

Inte minst kärleken <3

 


1. Presenten från mamma (Tatuering) ? Nope, förhoppningsvis blir det att shoppa lite istället

2. Medeltidsveckan på Gotland - Lär inte bli av

3. Operation Kalle - Är på G

4. Ensamsittande jul & nyår - No thanks

5. Dansa - I min ensamhet, men inte mer än så =/

6. DaKar (Tiny- but mighty ;P) - En dröm lagd på is…

7. CornellLigger på is

8. SkytteOm jag tar jägarskolan

9. Ett hemma som är mitt hemma

10. Makeover (systrar ni lär jubla)Är på G

11. Fånga dagen, ta vara på varje tillfälleFörsöker bli bättre

12. Girl Kickin´ass

13. Just do it!

14. Hmmm, antar att denna och nästa är samma :P

15. RESA - se allt,allt,allt som bara går SvenskRoadtrip, Rumänien

16. Städa upp i garderob & lådor

17. TRÄNAträningskort är på G

18. Se/eller göra lite film

19. Gör nått positivt av 14/2Blev inte av

20. Skaffa skoterkörkortetÅker & flyger

21. Donera ALLT jag inte behöver till välgörenhetÄr på G

22. Komma igång med sången igenBörjar V 40 ?

23. Åka på LYMEC

24. Komma igång med skrivandet igenInväntar ny dator

25 "Mulle mecka" .Är på G

26. Jobb

27. Åka på IFLRY

28. Pluggaeeee, nä, inte just nu

29. Journalistutbildning / Internationell kris och konflikhantering - Nope

30. "- Just as I am"

31. Börja rida igen - nope

32. Stödja Läkare utan gränser - nope

33. Segla, åka båträknas ”hopp on/hopp off”?

34. Organiserat & planerat

35. En liten vovve (typ äppelätande Persbrant)

eller tiffany heart charm hals/armband Mitt Efva Attling är mycket finare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: