LittleMizzMe

Kan man inte bara få ta ett megaskutt?

Kategori: Smått&Gott

typ på ca 1 vecka fram i tiden eller så?
har tusen och en bollar i luften men kunde mer eller mindre lika gärna ha varit handgranater som har
ungefär lika mycket säkerhet som en rysk roulette..
Varit en dag som är både bra och dålig och egentligen är det vväl upp till en själv om man låter det dåliga ta överhanden.. men är liksom sånt som gör att solen får ett moln framför sig.
Dagens STORA plus:
  • Älsklingen (så klart!)
  • Fick förlängt på AMS fram tills jul
  • Har troligen inte indre än 2 anställningar på G
Dagens minus:
  • projektet jag sitter med just nu.. känns lika förhoppfullt som att titanic skulle nå en hamn i tid..
  • Kan inte känna någon "jippi" känsla att jag ska utomlands imorgon =/
Visst, ska bli spännande att se hur allt utvecklats sedan jag var där för 10 år sedan, men på samma gång känns det skitjobbigt att tänka på flygresan.. vet inte om mina öron klarar det.. + att de som är med på resan konstant frågar mig om jag kan äta saker och ting och hur jag ska klara allt.. och sånna frågor är fortfarande rätt känsliga och jobbiga.. sånnt som får en att ha lust att fråga dem om du verkligen ska stoppa allt det där fikat i munnen..
okej, det var elakt och jag vet det.. men ska ta hänsyn till att de är äldre och inte vet bättre, men jag är iriterad och jag måste få avreagera mig lite. Ska försöka komma med ett gladare inlägg snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: