LittleMizzMe

Gårdagens lunch

Kategori: Smått&Gott

Förlåååååt!
Varit såå dålig på att uppdatera här så jag borde skämmas.
Men men, ska försöka bli bättre, för nu händer det MASSSSOR av saker i mitt liv.
Fast är det inte lite så det är? att antingen så händer allt eller i vart fall väldigt lite, eller så händer ALLLT!
Igår var det första dagen jag gjorde min praktik på Luleå&co - helt underbar arbetsplats!
trivs toppenbra med mina nya kollegor och arbetsuppgifterna och människorna jag möter.
Är sååå glad att jag fått chansen att göra arbetspraktik där. Nu har jag både CMG och Luleå&co =D
På lunchen blev det att dra till Invit Quality Hotel Luleå och norrbottensrummet där Rotary höll lunchföredrag.
Quality Hotel hittar ni här:
Dagens lunch var någon form av biff med potatis sås och grönsaker.
Hmm, Hur blir det om man är gluten, mjölkproteinallergiker och inte kan bryta ner kött?
Nadas problemas =)
Kockarna gjorde ett underbart jobb och ordnade med en form av vegetarisk köttfärs - riktigt god :)
Serviceminded och trevlig personal, bra serivce och trevligt sällskap.
* * * * av * * * * *

Kommentarer


Kommentera inlägget här: