LittleMizzMe

Ensam och övergiven..

Kategori:

sitter man nu här i Klöverberg.
Men ska jag vara ärlig är det faktiskt riktigt skönt att få en liten stund för sig själv också.
Varit en grymt hektisk vecka och fullt upp från morgon till kväll.

Igår slutade jag och Viktor lite tidigare från jobbet.
Älsklingen hade fått den underbara ideén att han och jag skulle åka upp till Storforsen och äta lunch där :)
Att det sedan visade sig vara 12 mil att köra är en annan sak..
Vi har varit ett par i hela 6 månader !!!
Det är stort :) Det är det längsta förhållande någon av oss haft.



Nu idag har det varit café/babysång/barnsång på pingstkyrkan här i Klöverträsk. Premiär =)
Jag och Jennie stod för fikat och Miram för sången.
En hel del folk så verkar som om det kommer bli en fortsättning på detta :)

Imorgon är det församlingsmöte och sedan är det bara 2 arbetsdagar innan jag, Viktor och 7 medlemmar till ur församlingen åker iväg ner till Rumänien. Spännande spännande. Tänk att det redan har gått 10 år sedan sist jag var ner och hälsade på i Oradia på Caminul felix 1 & farmen samt Casa minunata.

Men nu först står en te-kopp på menyn.
Hoppas ni alla får en toppenbra fortsättning på helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: