LittleMizzMe

Närmaste framtiden...

Kategori: Smått&Gott

Kom just på efter frågan om hur jag har det planerat framöver att det var ett bra tag sedna jag öppnade upp lila kalendern. Möblerna kommer nog upp först senare ikväll eftersom jag har ett möte nu om si sådär en 10 minuter.

Just ja!
Idag kan jag ju skriva om dagens Lunch också =)
Bestod av kyckling (en nog tilltagen portion för att mätta 2 hungriga arbetskarlar) och grönsaker som serverades på dagens Checkpoint Young lunch träff. Mycket trevligt folk, glada skratt, bra diskussioner och god mat - kan det bli bättre? Enda jag möjligen kan se som synd är väl att jag inte hade magsäck som de där båda arbetskarlarna, för trotts att det var gott så sa magen stopp efter knappa hälften.


Oh well, jag ska iväg på möte, så lämnar er med mina närmaste framtidsplaner =)
Å skulle det nu vara så att ni ser en lucka och känner att "åh, kul, där kanske vi kan ta en fika?"
Ja då är det bara att fråga =)



Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: