LittleMizzMe

Missa inte föreläsningen på onsdag!

Kategori: Smått&Gott

Måndag och lunchtid och redan har man hunnit med 2 arbetsplatser och sitter nu på den tredje.
Även hunnit med in på Fritz för att göra en pinsam men dock viktig uppdatering på en beställningsvara som jag och älsklingen äntligen tagit oss i kragen och fixat och beställt nu =)


Mycket spännande händer på jobben.
Peter G är tillbaka på CMG efter sin höftkuletransplantation (hmm undra just hur mycket det ordet ger i ett alfapet??) Och på Luleå&co är det vinn pengarna tillbaka och en massa kuligt fix inför skyltsöndagen som gäller.


Väl nu på Venture Cup så vill jag bara ta tillfället att tipsa om den intressanta föreläsningen vi ska ha här nu på onsdag - den första för hösten.


Men nu kan jag inte sitta här, nu ska jag ut och ragga studenter, alltså som ska komma till Kurskvällen, inte någon annan form av raggning - vem tar ni mig för?  När det kommer till "omväxling förnöjer" så är det nog en mer gyllene regel att bruka på sockar och underkläder - både för ens egen och omgivningens trevnad.


Lär dig mer inför Deadline Affärsidé

Föreläsningen som lär dig hur du ska formulera en slagkraftig affärsidé och varför det är viktigt. Du får lära dig begrepp som kundnytta och affärsmodell. Efter denna föreläsning är du redo för första inlämningen i Venture Cup.

Vi bjuder på smörgås och kaffe. Obligatorisk anmälan!
När? Onsdagen den 13 oktober, klockan 17.00-19.00
Var? A109, A-huset, Campus Luleå
Föreläsare? Monica Wikström Johansson, Partnerinvest Norr
Anmälan senast den 12 oktober till [email protected]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: