LittleMizzMe

Helgen i korthet..

Kategori: Smått&Gott

Fredag:
Jobbar och sen bär det av ner till Ursviken =D
Visade sig att veronica skulle ha kalas på kvällen och där var tydligen både mamma och Rebecca inblandade också..
Så istället för en kväll med mor och systrar så fick jag och Viktor en riktigt stilla och lugn kväll för oss själva.
Var ute och tog en promme och passade på att lyssna lite på Bingans ljuva stämma medans vi gick igenom lite jul och inredningsmagazin :)
Lördag:
BYGGMAX! Vem kan inte älska stället?
Var dit och köpte lite material till mammas altan och kom även på en hel massa annat kul som vi kunde
ta oss an och pyssla på med och bygga och snickra nu då det blir kallt och mörk ute. Medans han var ute och snickrae samlade jag ihop årets äppelskörd och bakade äppelkaka, vilken serverades med grädde och vaniljsås :)
Söndag:
Upp och hoppa! Tiger väckte mig vid 05:30 tiden (EN söndag!!) genom att hoppa på pianotangentena.. inser att mamma fortfarande inte kommer ihåg att stänga locket för lille missen..
Några timmar senare blev det frukost buffé och däreter promme ner till kyrkan där Tommy stod för dagens predikan. Därefter promme till affären och inhandla lite saker till middan. Viktor åkte till byggmax och jag ställde mig vid spisen och fixade :) Efter lite städning och efterrätt bestående av melon och chokladpudding bar det så av upp till Luleå igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: