LittleMizzMe

Happy happy happy!

Kategori: Smått&Gott

Morgonen började lite väl mycket tidigare än vanligt då det blev at kliva upp och fixa frulle redan vid 05:30 tiden..
detta i och med att Viktor skulle iväg till Umeå på möte och måste åka redan vid 06:00 tiden.
Så varför inte då stanna i sängen och njuta av vetskapen att JAG inte måste upp och iväg i arla morgonstund?
Hmm, dels för att det är stört omöjligt i och med att diskbänk och köksbord ligger inom radien av typ 1 meter från sängen och dels (och ja - det här är orsaken) för att jag ville hålla honom sällskap.


I övrigt har morgonen bjudit på städning av lägenhet, diskat, klipp och kllisterpyssel i min bröllopsbok + att jag även slagit in lite julkalppar. Jepp, läste HELT rätt: JULKLAPPAR!
Kampen mot den tomheten under granen har börjat! Upp till kamp och ut och konsumera! ;P


Hmm, känns lite som om hela min dag blir lite bak-och-fram idag, för lunchen blir nu också RIKTIGT förtidig.. börjar vid 11 och ska ut och dela papper och jobba på tills närmare 15 då jag ska på kurs, så för att undvika att bli förlikad med "super-sura-sunk-sara" så passar jag på att slänga i mig lite nu medans jag bloggar och renskriver anteckningarna från Rumänien.


Även fått ett av världens roligaste besked idag =)
Whhhiiii ! =D
Så nu kan det få blåsa, ruska och regna bäst det vill här utanför mitt fönster, för här inne lyser en varm och härlig känsla i hjärtat :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: