LittleMizzMe

En lydig blivande hustru =)

Kategori: Smått&Gott

Mycket funderingar nu den senaste tiden, inte minst vaknat upp och insett och känt mig jättetråkig.
Så min blivande man sa: "GÅ och shoppa"
Och ja, vad gör man inte för att behaga sin blivande bättre hälft? ;)
Och vilket fynd jag gjorde sen! Då jag kom till kassan fick jag veta att de hade nån "ta 3 betala för 2" dag i butiken, så fick det ena plagget helt gratis :) Sånnt gillas =)
Ska försöka lägga upp lite bilder senare så ska ni få se.
Blev iaf en KORT skinnkjol med nitar, rödrutig tunika/klänning och en topp-kjol.
MEN, inte nog med det.
I och med att jag inte behöver mycket av de kläder jag har så kommer allt sammans hamna här på bloggen till försäljning. Även städat på vindan och hittat diverse prinsessklänningar osv - så det kommer också att hamna här till försäljning. Inte direkt så att jag har nytta av en klänning för barn i åldern 8-12. Så förhoppningsvis är det nån som blir glad =)
Kram så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: