LittleMizzMe

3 nya arbetsplatser invigda :)

Kategori: Smått&Gott

Idag är jag på alla 3 av mina arbetsplatser..
På CMG bestod morgonen av omflytt - har nämligen fått mitt helt egna kontorsrum :)
Så har fått spendera morgonen med att flytta in i och pynta det + fått in en telefon dit.
Första gången jag haft ett helt eget kontor någon gång..

På en 45 minuter ska jag upp till Luleå&co och sätta mig ner med Åsa för lite schemaläggning där och när det är klart blir det ut på campus och dela ut material till alla eleverna och peppa dom att både skriva affärsplaner men också att delta vid höstens utbildningar. Spännande :) Blir nästan lite som på den gamla goda tiden då man var ute i butik och demade, med den skilnaden då att jag inte har pappa med mig att tävla mot (brukade tävla om vem som kunde få slut på varor först :P)

Så det är väl lite hur min dag ser ut idag.
Sen ikväll blir det gospelkör för Viktor och själv så ska jag va med Stina :D
Ska bli såååå kul :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: