LittleMizzMe

evigheter sedan sist!!!

Kategori: Smått&Gott

Insåg just att jag inte bloggat på evigheter..

haft minst sagt fullt upp på jobbet och dessutom nominerats och korats av min pojkvän som "work-aholic of the year" så helgen som var blev det besök ner till mammsen och syrrorna för att relaxa lite, varpå jag hade ett seriöst case of "jag måste jobba för det har jag inte gjort i helgen" anfall igår och formligen kastade mig över alla arbetsuppgifter som kom i min väg.
Vad kan jag säga? Good to be back =)

Nu idag och imorgon är Viktor borta i Sthlm, så blir lite gräsänka, men samtidigt tid att göra klart lite saker hemma samt pyssla med lite presenter och julklappar.

Idag på jobbet står förutom en update av Luleå&co:s underbara hemsida, att skriva 4 artiklar till Luleås nya nöjestidning =)

Kort sagt - fullllllllt upp!
Fast det är rätt så skönt, för då går tiden till inflyttningsdagen mycket mycket fortare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: