LittleMizzMe

oj då...

Kategori: Smått&Gott

berättade som sagt var igår att jag inte mått så bra på sista tiden och att det är därför jag inte skrivit.
Vad det beror på kan jag egentligen inte skriva här då mycket av denna orsak skulle göra någon i min närhet ledsen.

Även om jag velat blunda för det så kan jag inte mycket längre till..
Im so on my way back - tillbaka till träsket.
Ville bara inte tro eller erkänna det..

Svårt att sova, inte hungrig, vill inte umgås med folk, självklänsla och självförtroende på noll allt mer ofta, känslan av otillräcklighet, att jag inte duger, att få höra att jag är komplicerad och inte minst - att få känna inför personer som ska stå en nära att man inte är accepterad.. hmm, ja det skulle nog egentligen få fler än mig att bli deppig..

Gjorde ett test på nätet och resultatet är nog varken vad jag eller nån annan ville.
Men publiserar det här, för den här gången ska ni veta att jag slåss!
tänker inte hamna tillbaka dit igen, men behöver lite hjälp..

En av det bästa ni kan göra är att behandla mig som vanligt - varesig jag dricker ett glas vatten eller äter som en 5-lingsmamma. Det sociala behöver få vara detsamma, det är INTE maten som är det viktiga.
Men för tillfället är det kanske det enda jag har som jag "kan och får" kontrollera...


Wow.. fattar inte ens att jag skriver och lägger ut detta..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: