LittleMizzMe

Who do I wanna be?

Kategori: Smått&Gott

Vilken kväll det blev igår..
Mycket tankar som passerad mellan skallbenets väggar den senaste tiden, mycket jag börjat ifrågasätta, mycket jag inte vill tänka och helt enkelt irriterar mig på att det inte verkar finnas något svar till...

Tror det värsta man kan tänka på är sådant man står komplett maktlös att ändra på.

Men sedan finns det ju även sådant som är underbart att tänka på.. sånnt där som ligger där under ytan och bullar, det där som kan få en att le och sent av fnittra eller skratta högt över. Det som är outtalade löften men som man ändå vet är säkert :)

Innan jag träffade Viktor hade jag först planer på att bli journalist, sedan blev jag sjuk - LÄÄÄÄNGE - hela 7 år.. efter det blev jag skönhetsmissa och påväg hem från tävlingen Nya fröken Sverige så hamnade jag på bananskal rakt in i politiken efter det att jag träffat Maud Olofsson. Hunnit med en hel del sedan alla barndommens drömmar och gick senast igår och diskuterade saken med Viktor - vad vill man egentligen med livet?

Hittade en Video som speglar det hela rätt så bra, så lämnar er med den för tillfället:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: