LittleMizzMe

Spännande möten

Kategori: Smått&Gott

Att ha Tailii sovandes inne på nätterna gör att jag verkligen känner STOR sympati med alla er som är småbarnsföräldrar där ute.. vet inte om det går en natt då han sover inne som han inte drar igång med jamande och slå på dörrhantaget i kulspruteliknande maner då klockan är mellan 3-5...  I min bok så är det fortfarande natt och matte vill sova, i hans är det en ypperlig tid att börja dagen.
 
Men men, trots tidig väckning och de gråmulna vädret så ska det bli en spännande dag idag :) 
Dels ska jag på konsultation på Estetic som är rätt så nyöppnat här i stan och prata med en expert om de som kännts tungt rent kroppsligt efter anorexin (tex att jag har bristningar osv). Så ska bli spännande att se vad de säger :)
 
Därefer väntar fika på Espressohouse med en ny bekantskap :)
 
Senare ikväll kommer lite mer fikagäster samt en person som ska hämta upp ett av mina bloppispaket 
- så kan nog bli en bra dag :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: