LittleMizzMe

Schampoo from HEAVEN

Kategori: Smått&Gott

Hmmm, undrar om jag haft så risigt hår sedan anorexin då de mer såg ut som om jag gick runt med en kortklippt färgad version av svinto på huvudet.
 
Långvarig stress är verkligen inte bra för någon och en hel del symtom börjar verkligen göra sig påmind =/
 
Därför var jag såååå glad då jag gick in på bodyshop och träffade den underbara expediten som inte bara tipsade mig om två olika schampoon att testa - men innan jag gick fick jag även prov på en ansiktsmask att sova i + att hon kramade om mig och önskade mig god bättring i livet. Hur många butiker kan skryta med sån personal? 
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Kan kort sammanfatta det hela som: Lördagsgodis för håret - helt klart min nya favorit  =D
Inga parabener, inget silicone och inga sulfaterr 
 
 
 

Kommentarer

  • Jannice Tiger säger:

    Kul att du är på g igen! Är dålig på att kommentera, men tycker att det verkar superbra att du tar tag i saker igen ❤️

    Svar: Tack ska du ha :) Är en hel del som jag dels behöver ta tag i och sen även som jag vill försöka lära mig :)
    Mika

    2015-06-07 | 01:52:59
    Bloggadress: http://jannicetiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: