LittleMizzMe

Några punkter . . .

Kategori: Smått&Gott

Här nedan är några punkter som jag faktiskt fixat =)
 
  • Jag har klarat att köra tur och retur till Arlanda (nästan 100 mil på en och samma dag)
  • Jag har dragit ner på kaffe och dricker nu mera bara en klunk på morgonen (förutom då jag har tenta - då blev det mer..)
  • Jag har fått hjälpa Sussie och Don med att planera deras bröllop 
  • Jag har fått mina tänder fixade
  • Jag har tagit mig ur anorexin (Lite svårt att äta i stressiga sammanhang eller om andra runt om slarväter, men kan inte jämnföras med då jag tyckte att ett vatten- eller josglas var ett helt okej dagsintag av mat) 
  • Jag har läst upp mina gymnasiebetyg och tog mig in på högskolan
  • Jag har betalat av alla de skulder som tagits i mitt namn och är nu HELT fri 
  • Sov MER än bara 5 timmar riktig sömn då jag var till högakusten förra veckan  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: