LittleMizzMe

Motivation

Kategori: Smått&Gott

Sedan jag kom till Stockholm så har solen i princip lyst med sin frånvaro och lusten till att plugga, fokusera och glädjas åt livet känns lite som om den varit minst lika frånvarande - MEN så idag efter blåst, regn, dimma och snö så tittade den ÄNTLIGEN fram - solen !
 
Tänk va lite ljus kan göra för själen?
Nu känns det plötsligt lite bättre :) 
Så tillsammans med Te-koppen och spotify är det nu plugg som gäller. 
(Detta betyder inte att jag ändrat åsikt om CSN - dom kunde mer än gärna få göra en omvärdering och när de ändå är igång skaffa sig en själ och samvete)
 
Bevisa studieförmågan genom att lämna in 10hp på en vecka? 
Vet de ens själva att 10hp beräknas vara detsamma som 10 veckors studier?
* SUCK *
 
Sammanlagt denna termin med detta tillägg har jag 47,5hp som ska in innan slutet av juni. Och om man då vet att 60hp är vad man beräknar in för ett normalt studieår - ja då vet man att jag har att göra..
 
Nämnde jag att jag från och med måndag kommer vara bostadslös?
 
 
 
Säga vad man vill om livet i Stockholm, men utan spänning är det inte
 
Over and out - Coffees calling 

Kommentarer

  • Michael säger:

    Din blogg kom jag in på av en tillfällighet, fann bilder på Bünsowska villan.

    Hur går det med boendet för dig?

    Svar: Söker fortfarande boende Michael
    Mika

    2016-02-17 | 13:18:54
  • Michael säger:

    Har du försökt att annonsera i någon grupp i Facebook? Inte lätt att söka bostad, det vet jag.

    Svar: Sökt både arbete och bostad på alla möjliga platser, tyvärr stött på oseriösa erbjudanden. Så nu ligger fokus på att starta ett eget företag och samtidigt leta vidare.
    Mika

    2016-02-23 | 16:14:43

Kommentera inlägget här: