LittleMizzMe

Version 2.0 - here we go

Kategori: Smått&Gott

Efter det minst sagt deppiga förra inlägget så är det kanske hög tid för en uppdatering och att skapa version 2.0 av sig själv. Hur och var man nu börjar med det. 
 
Jag för min del befinner mig i skrivande stund istället för Norrlands vintriga skogare i Fjollträskets gråa slaskighet. MEN - det är en början. Har på en vecka hunnit med 3 adresser, men antar att det kanske är lite det som är charmen med det nya - att inte veta ? 
 
Så vad innehåller då detta liv i version 2.0?
Möten med viktiga människor medans vi alla ler med våra perfecta colgate smiles och sippar på senaste lattéupplagan innan vi drar vidare på shopping, god middag och någon trevlig kvällsaktivitet? Nja... 
Känns lite som om CSN spräckte den drömmen då de likt askungens styvmor kommer med uppgifter som är mer än vad nån människa skulle hinna med. Och utan Gudmor och flinka små möss som hjälper mig så är det bara att kavla upp ärmarna och sätta igång bra musik samt koka sig en STOR kopp kaffe. 
 
Sen har vi ju då det där med att få ihop ekonomin och hitta sig en bostad också. Och ni som följt med här ett tag vet att det varit en hel del skrivande om olika bostäder och drömmar om inredning och ja - den här måste ju nästan vara den som toppar ALLT !
 
 
 
hehe, fick till och med in annonsen på RIX FM som frågade sig samma sak som jag - vad betalr man för?  :P
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: