LittleMizzMe

Lillasysters bröllop

Kategori: Smått&Gott

I slutet på sommaren kommer lillasyster nummer 2 i ordningen att gifta sig med sin fina kille - är sååå glad att de blev dom två :) De passar verkligen bra ihop och kompliterar varandra så fint :) 
För att inte tala om hur bra föräldrar de är till Levi <3 
 
Dock känner jag att sommaren har väckt ett kvinnoproblem i mig - Vad ska jag ha på mig?
 
* Lillasyster nummer 3 tar examen
* Lillasyster nummer 2 tar Student
* Mosters Bröllop
* Lillasysters bröllop
 
 
Känner mig sååå nöjd med fyndet som jag vakat över som en HÖK på Nellys- äntligen kom den in i rätt storlek. 
Och ja, jag vet att den är utanför ramarna för vad jag vanligen har på mig, men ville hitta något som speglade min syster - är ju trots allt hennes bröllopsdag :)
 
Bjuder på lite bilder här nedan & håller tummarna för att jag får godkännt av henne :) 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: