LittleMizzMe

Corie Clark

Kategori: Smått&Gott

Corie Clark - ett namn VÄL värt att lägga på minnet.
Det är nämligen kvinnan som ligger bakom mitt senaste inköp samt böckerna "declutter" och "Simplicity project", böckerna får bli ett senare inköp då detta inte var de billigaste inköpet jag gjort på senaste, men känns ändå som att det är värt det. 
 
Skönt att ha något som ger struktur i vardagen och livet - inte minst då man vill från A till B och helt vill lägga A bakom sig till vila och helst om möjligt helt stänga ner de kapitlet.
 
Dessutom så fyller jag ju faktiskt år snart så om inte annat så får jag se det som en tidig födelsedagspresen till mig själv, hehe   ;) 
 
 
 
För er som vill beställa en egen så besök gärna http://www.corieclarkshop.com/ :)
 
Finns både i den mer klassiska varianden som jag beställde eller blommigt 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: