LittleMizzMe

Off limit - nummer 2

Kategori: Hus

Kommer ni ihåg att jag skrev om ett hus tidigare? Ett som jag döpte till "Off-limit".
Gillade det huset, men så fick jag se övervåningen med nedsänkt tank och då kändes det inte lika öppet och luftigt längre =/
 
Så hittade jag detta.
Fördelen här är att även om vi inte kan köpa det idag så är det ett beställt objekt, vilket gör att vi kan beställa ett liknande själva :) Enda jag möjligen skulle vilja ändra lite här är träslaget på golv och trappor. Inte helt 100 på att jag vill ha det så ljust, går och överväger om ett aningens mörkare allternativ hade varit bättre då jag för min del tycker att det frambringar mer karraktär. Och sen är jag lite fundersam till om jag satt inn mer glas och släppt in ännu mera ljus.. men men, det är ju ett bra skal att utgå från :)
 
Hur som haver - här skulle jag GÄRNA vilja bo :)
Eller i ett hus liknande det hära.
Den härliga öppna känslan föll jag verkligen för (menar, tänk bara vilken gigantisk julgran man skulle kunna ha där)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: