LittleMizzMe

Vårt framtida smultronställe :)

Kategori: Mina privata favvisar

Något vi kännt har varit viktigt för oss är att ha ett ställe där man kan stänga ute vardagens stress, måsten och  "jag ska bara". Må tro att jag kände ett "ååååå" från tåspetsarna och upp och jublade när jag hittade nedanstående fastighet. Ett underbart strandnära skärgårdställe vackert beläget invid Mormorsviken på Stora Timrarön (sagt att ha sol hela dagarna). Bäst av allt? Det ligger endast 45 min från stan, något som gör att man kan åka ut i princip varje helg eller bara över nån natt som man skulle känna för det.
 
Hur pass djupt eller långgrunt det är får vi väl lösa vid ett senare tillfälle, detta eftersom sambons familj har båt och det vore ju inte helt fel att segla ut under sommaren istället för att hela tiden ta bilen.
 
Kort om bostaden: 
Fräsch välplanerad tvåplansvilla i toppskick uppförd 2007, ca 130 m², 4 r o k i äldre charmig stil med alla bekvämligheter. En av mina egna personliga favoriter är just blandningen av gammalt och nytt, de härliga ljusinsläppet och inte minst - spisen i köket :)
 
Här kan jag verkligen se oss i framtiden.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: