LittleMizzMe

Sovrumsdrömmar

Kategori: Inredning

Utanför fönstret har den småkyliga luften gått från snöblandat regn till vackra dalande vita flingor som inte helt oväntat för tankarna till julens dekorationer, pysslande och annat smått och gott.
 
För min del förde det även tankarna till sovrummet och om jag kanske först och främst skulle satsa på att fixa lite julfint där inne och efter de ta säsongerna allt eftersom de kommer?
 
En look som jag föll för var denna:
Känndes lite sådär lagomt juligt och hemtrevligt.
Även om nu själva sängkläderna är röda så kan man ju faktiskt använda fuskpälsen under större delen av vintern och våren då det ger en lite extra mysighetskänsla och längtan att få bädda ner sig och mysa.
 
Har ju dock en förkärlek för vitt, silver och kristall när det gäller julen så några sådana detaljer vore ju inte heller helt fel. Försökte se om jag kunde hitta nån bild som var i närheten av vad jag ville ha, men hittade tyvärr inget färdigt sovrumskoncept. Tror dock iaf att ni förstår lite vad jag menar med julvitt om ni ser på nedanstående.
Så - då är bara frågan - vitt eller traditionellt julrött??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: