LittleMizzMe

Update Umeå

Kategori: Smått&Gott

Då det kommit en del frågor om mitt nya liv i Umeå kommer här en snabb update:

 

  • Har bott i stan sedan mitten av Juni, bort i andrahand i ett studentrum
  • Ja, har införskaffat måstet för varje äkta Umeåbo - cykel
  • Vet på ett ungefär var de olika områdena i stan ligger - bra bieffekt från lägenhetsjakten
  • Arbetar sedan 20/6 som montör på Volvo Trucks
  • Ja, jag både pluggar och jobbar heltid
  • Trivs jättebra och börjat lära känna en hel del trevligt folk
  • Tränar på IKSU - med egen PT
  • Via Facebook hittat och träffat släktingar i stan
  • Jaaa, det är klart vi kommer hinna med minst en runda på stan :)
  • Make-over kommer det bli - fast först i augusti - så får hålla er till tåls en liten stund till
  • Bilder.. jo jag vet, på det här området är jag kass - men ska försöka bättra mig och lägga upp lite mera

 

Senaste nytt:

Hittat mig en andrahandslägenhet!

Flyttar in till veckan och kommer att bo där under närmaste 6 månaderna :)

Vad som sedan händer i December/Januari lämnar jag osagt. . .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: