LittleMizzMe

Student, gravid eller fullt normal?

Kategori: Smått&Gott

Sedan jag kom hem till mamma har jag sovit mer än jag brukar och definitivt - ätit mer än jag brukar..

Hmm, nog för att det heter att studenter äter upp sig då man kommer hem.. men att typ va hungrig flera gånger om dagen såhära? Känns lite udda måste jag medge.. Kan tänka mig att det är så det är för vissa gravida.. alltid hitta rman något gott i kylen, frysen, skafferiet eller på affären man kan stoppa i sig.

Nog för att det inte handlar om litervis av B&J eller KFC som jag stoppat i mig. Rör sig snarare om att jag nog haft proteinbrist tror jag..

 

Kan möjligen vara så att både kroppen och hjärnan gått på så pass högvarv att jag inte tänkt på att det rådit brist på vissa saker i kroppen.. hade jag varit en SIMS-gubbe så hade det iaf kommit upp en liten pratbubbla och gubben hade hoppat upp och ner och surat på mig för att jag inte uppfyllde behöven..

 

Nåja.. har iaf fått diskussions/talprovet ur världen idag - fick MVG av läraren =D

Så nu ska bokrecentionen mailas in och efter det så är det bara ett prov och sluttentan kvar - sen är jag klar med Engelska B. Ska bli spännande att få slutvärderingen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här: