LittleMizzMe

GRÅTT på min semester!

Kategori: Smått&Gott

Det är GRÅTT, det småblåser och det regnar ute..

Underbar sista semesterdag va?

Har haft en morgon då min motivation legat i totala botten och inte kommit på minsta orsak att kliva upp..

 

På morgontv kokade hon sylt så funderade på om jag ska bege mig ut på en liten prommis och plocka lite blåbär i skogen - gratis är gott. Sen kul att ha nått annat till gröten än bara kanel. Även om det är gott så lessnar man faktiskt efter ett tag.

 

Men allra först så ska jag bege mig till studievägledningen och se hur program och lektioner är upplagt och sen prata lite CSN med dom och se hur man smartast lägger upp det också. Därefter blir det en tur ner till stan och åka förbi Lagerhaus. Se om man hittar nått färgglatt att piffa upp denna gråa fredag med.

Avslutningsvis blir det nog att åka förbi IKSU och köra ett pass där..

Fortfarande småsur på mig själv att jag inte åkte och tränade igår.

Men men, det man inte gjorde igår får man göra idag som en vis Ekonom lärt mig.

 

Vad hittar ni på en fredag som denna?


Kommentarer

  • Maria Mamma Lindsköld säger:

    Trevligt följa din blogg. Känns som du hälsar på en stund.Ha det bäst. Vi hörs. =D

    2011-08-05 | 23:11:15
    Bloggadress: http://verali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: