LittleMizzMe

Jag är en blivande..

Kategori:

Tänk, JAG ska gifta mig !
Tror inte jag riktigt greppat hur stort det här faktiskt är..
Har nog iof inte min blivande make heller gjort.. att nu helt plötsligt är och finns det en massa människor som gläds för vår skull och som finns där och vill och kan och erbjuder sig att på allahanda sätt hjälpa till för att göra vår kommande stora dag så speciell och minnesvärd som möjligt.
Man blir riktigt vördnadsfull, rörd och glad och lycklig.. ja alla känslor som kan rymmas under ett leende då man tänker på det :)
Att gifta sig är ju rätt basic - pojke + flicka + präst och så säger pojke + flicka JA!! och sen är man gifta och får pussas. Men ett bröllop - det är någort mer än så.. en hel massa saker som man ska tänka på och fundera över, inte minst gästlista, klänning, blommor, ringar, festlokal, kyrka, sånger, mat, tårta  etc etc
Så tips välkommnas hjärtligen!
puss och kram och åter till jobbet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: