LittleMizzMe

Piffa till sovrummet

Kategori: Inredning

Blev sååå inspirerad av den juliga bilden med päls och rödrutigt att jag beslutade mig för att det får bli grunden till sovrummet. Lyckan blev inte mindre när jag under samma jakt på inredning hittade två sängbord.
Så nu börjar äntligen sovrummet ta fart.
     
 
Det som saknas nu möbelmässigt är att hämta ner byrå/sekretären samt liggfotöljen som står hemma hos min mamma i mitt gamla rum. Den första möbeln fungerar bra som den är, men liggfotöljen har en konstig beige/sandig färg, så den tänkte jag att jag skulle passa på att klä om.
 
 
Vidare är jag väldigt sugen på en golvljusstake och sambon har även uttryckt intresse för mattor och mera tavlor - så vi får väl se vad vi kan hitta på.
 
 
Lovar att lägga ut "före" och efterbilder så snart vi fått hem lite mera av möblerna och myset som behövs.
Nya överkastet verkade vara slut och de skulle de få in först närmare 15 december, så ett totalt färdigt resultat får nog vänta på sig.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: