LittleMizzMe

Tillbaka till blogg.se?

Kategori: Smått&Gott

Har visserligen skrivit för det mesta på tumbler senaste tiden.. men kan inte låta bli att sakna min gamla blogg.. så vem säger att jag inte kan ta upp den igen?

Fast nu kanske bli lite mer seriöst inriktad på ett äme på den istället för att susa runt och uppdatera om min vardag, det kan jag lämna till tumbler. Så vill ni läsa om mig mer personligen så är den den bloggen som gäller :)

Här kommer det istället att handla om något jag är mer eller mindre besatt av - hus, hem och trädgård :)

MEN - här kommer nästa lilla treat.. eftersom jag börjar som bröllopsplanerare nu i höst (till inte mindre än närmare 10 brudar!!) så kommer nog kanske en liten "/brollop" variant att dyka upp också för er som går i de tankarna :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: