LittleMizzMe

Lillasyster tror allt om mig :)

Kategori: Smått&Gott

Underbart med människor som har tro på en att man kan klara och göra vad som helst :)
Ser vi på matlagningsprogram händer det allt som oftast att hon vrider på huvudet och med tindrande ögon säger:
"Kan du laga det dära??"
Är det fråga om uttagning till Robinson vill hon anmäla mig dit (och hmm, av nån anledning ville hon anmäla mig till paradise hotell också..)
När aftonbladet sökte vardagshjältar eller Martin Stenmark sökte folk till kvällen är din var det samma sak där - dit ville hon anmäla mig. Nu på sista tiden har jag fått höra av både henne och mama att jag borde sattsa på något av nedanstående:
Åka konståkning
Sjunga i Melodifestivalen, vara med i Idol - eller iaf göra något som involverar sång och spexande på scen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: