LittleMizzMe

Tick..tack..tick..tack

Kategori: Smått&Gott

Vet att det realistiskt INTE är möjligt.
Men är samtidigt sååå trött på att tänka i banor som "det går inte" eller "kanske i framtiden - någon gång"
HATE IT!
Den enda som egentligen bestämmer över vad du kan och inte kan drömma om och därigenom även vilka mål du kan och inte kan uppnå är ju du själv!
Så ja, vissa kanske säger att jag borde hålla mig realistisk och inte drömma mig bort och lyssna till det lilla tickandet där inombords, men kan inte hjälpa det. Visst, lägenhet i all ära - men jag är så sjukt sugen på att skaffa hus!
Behöver kanske inte vara en hel herrgård (även om det också hade varit kul) Men vill ha något eget, något jag får fixa med, gärna en öppenspis, ett härligt kök där man kan låta fantasin flöda och gå helt wild and crasy med råvarorna, en trädgård. Ja, jag erkänner! Tycker faktiskt det har sin charm att fixa med trädgårn - till och med krattningen på hösten och att klippa gräset på sommaren.
Min biologiska klocka är helt inställd på hus..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: