LittleMizzMe

Overkligt men sant

Kategori: Smått&Gott

I övermorgon så flyger jag och syrrorna ner till värmen på Teneriffa, ön där kalla kvällar innbär +15.
Spenderat morgonen med att leta fram sommartoppar, shorts, bikini och brillorna :)
Efter allt som varit den här inledande delen av året ska det bli undebrart att få åka bort med syrrorna ett tag.
Komma hem som en liten pepparkaka och lika go och glad som den ta tag i livet med nya friska tag.
Fått så många oväntade uppmuntringar de senaste dagarna, så även om det varit tråkigheter så är det som om dom bygger en bro över - allt jag behöver välja är om jag ska gå över tråkigheterna eller om jag ska strunta i bron och envist vada mig igenom dom (med viss risk att sjunka ner i och drunkna i dom.)
Vänner är verkligen något av det absolut underbaraste som finns :)
De delar allt från livets små glädjeämnen till sorgerna som får tårar att trilla.
Love you !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: