LittleMizzMe

Helt otroligt eftermiddag!

Kategori: Smått&Gott

Hemkommen till "casa Lasse" efter en helt otrolig eftermiddag ute på vågorna.
Klarblått vatten och tacksamt nog soligt länge nog för att få lite bra bilder på både valar och delfiner.
Rebecca blev sjösjuk och Veronica tror jag också somnade innan vi kom tillbaka i land och väl hemma har de flesta tagit siesta. Själv går jag fortfarande på högvarv och förbrukar min adrenalinkick på bästa möjliga sätt - genom att redigera bilderna och få upp dom på Facebook :)
Klart rekomenderbar upplevelse det här!
Dagens plus i kanten som jag nog känner mig extra stolt över är att jag till och med fick beröm och tummen upp av besättningen för mina bilder. Även en häftig känsla då man får in den tongången i visslingen som lockar till sig dom - vissla på en hund är ingenting när man lyckats vissla in en hel flock med vilda delfiner och valar =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: