LittleMizzMe

Fredag och helg

Kategori: Smått&Gott

Det händer verkligen typ ALDRIG - fredag eftermiddag och huset är inte bara städat, det är tomt också.
BARA jag som är hemma för tillfället.
Inte det att jag inte älskar min familj, men ibland är det bara skönt att kunna vara jag också.
Vet att mitt senaste klipp inte var den bästa låt som spelats på youtube, men var liksom bara det där med att vara ett gäng som tar var på dagen, far ut och seglar - SOMMAR!
Våren i all ära, men svenska sommaren - hur underbar är inte den?
Inte minst jorgubbarna och smultronen hos mormor, men alla kompisarna som kommer hem som man inte hinner umgås med annars - för att inte tala om när Sussi kommer hem och allt kul vi brukar hitta på :)
Överst på min att göra lista för kvällen är konsum, kom på att jag glömt chipsen till myskvällen.. illa illa..
måste åtgärdas !
xo xo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: