LittleMizzMe

Befodrad till personlig coach

Kategori: Smått&Gott

Enligt Rebecca är jag en mix av:
Anna Skipper
Bree Van De Kamp
I vart fall när det gäller kosthållning och matlagning. (Kan laga annat också, bara det att har skiljda meningar jag och min kära lilla syster om vilket bord vi skulle välja om vi bara fick äta från ett resten av livet. Hon väljer tveklöst det med chips, pizza, burgare, choklad och jag skulle aldrig kunna vara utan saker som tex vattenmelon)
Kanske var det därför som pappas flickvän nu utsett mig till personlig coach för att hålla henne borta från gotteskåp, friterad mat och annat gott som kan slinka ner i magen då man är hungrig. Fick fram tills söndag då vi åker på mig att få ordning på hennes vanor så blir spännande. Gjorde ett mindre test idag och verkar som om det går åt rätt håll - för hon var då nöjd iaf =)
Och så länge man har nöjda kunder så är det väl bara att tacka och ta emot.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: