LittleMizzMe

Umeboo

Kategori: Smått&Gott

Då var man Umeboo då J

 

Igår var det så dags att säga hejdå till Ursviken och bege sig ner till Umeå.

 

Hur man packar för 6-8 veckor vet jag inte riktigt, så blev lite det ena och det andra och det som glömts får följa med på ons-torsdag då jag åker upp en snabbis för syrrornas examen.

 

Mitt nya boende är ett studentkoridorsrum i studentzoombieland (ett uttryck som användes flitigt under gårdagen för att förklara varför det var så lungt och stilla på området.) Först flyttade vi ut min hyresvärd och därefter blev det en snabbis till strömpilen och handla. Därefter lite sightsing på stan följt av prommis ner till härliga Nydalasjön där vi solade och lunchade.

 

Därefter var det dags att säga hejdå och för mig att städa till, installera mig och packa upp. Därefter blev det en liten tur till IKSU och kolla upp träningstiderna – för som om sommaren inte redan verkar börja bra nog så har jag nu även möjlighet att gå och träna J

 

Hann även med att få en spontanpuss mitt på munnen, låg ute på gräset och läste och måste ha slummrat till. Tittar upp och ser världens sötaste lilla vovve (grannhusets Jaanii) som sett sin chans och passat på :P

 

Resten av kvällen spenderades med Robin(Sthlm) och Louis (mexico), killarna jag kommer dela koridoren med i sommar.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: