LittleMizzMe

Tillbaka till norrland..

Kategori: Smått&Gott

Att säga att jag varit kass på att uppdatera den här bloggen är nog årets underdrift..

Men får väl till mitt försvar säga att jag inte haft internet under stämman.

 

Hur som haver, är nu tillbaka uppe i ursviken igen, men känns mera bara som att man är här och tvärvänder, något som inte på något sätt är förknippat med något negativt. Igår kom mailet som jag väntat på - den 13 juni börjar jag plugga i Umeå! Dock inte hört tillbaka från vare sig volvo eller de andra jobbet än ,men det och I-landsproblem som vart jag ska bo efter juli månad är sånnt som kommer lösa sig.

 

Har idag spenderat dagen ute på soldäcket, med +34 kan man ju inte sitta inne!

Så revolterade mot allt vad måsten heter, införskaffade vattenmelon och spenderade förmiddagen iklädd bikini, lyssnandes på härlig blandning av stämmomusik och schlagers och skrev en massa kul idéer inför höst/vinter/vår för Umeå CUF + idéer för kommande stämma.

 

På eftermiddagen hunnit tvätta upp allt efter stämman, så nu är det bara att packa om tills man ska ner till Umeå:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: