LittleMizzMe

Då var det måndag igen

Kategori: Smått&Gott

 

Lycka måste ändå vara att veta att man FÅR gå och lägga sig igen och somna om och mysa bland kuddarna - i MINST 2 timmar till, till skillnad då från andra arbetsmyror som måste upp i ottan vid 5:30..

Men men, fick ju iaf 30 minuters sovmorgon och efter gårdagkvällens lilla överaskning var det väl värt :)

 

Tog min "hahahahahhaa - arbetsmarknaden är ett skämt" t-shirt till jobbet idag och väckte både fler mer eller mindre ordvitsar på just "hahaha" temat, men ledde även till intressant diskussioner med några av jobbarkompisarna. Bla började vi diskutera vad som skulle kunna bli en riktigt bra motion, de var iaf båda överens om att jag absolut måste skriva ner den - så kändes kul.

 

Efter jobbet var det en kombo av moraliskt stöd och smakråds shopping på stan.

Sååååå glad att du var med idag Jenny!!!

Hade varit tufft utan dig..

 

Lite träning av armar och rygg på IKSU har jag också hunnit trycka in i dagsens 24 timmar, för att sedan avsluta med lite kaffe, frukt och engelska plugg.. Riktigt skönt att se hur jag kan stryka bort mer och mer som gjorda uppgifter måste jag säga.

 

Imorgon kommer bli en spännande dag..

Ska jag, ska jag inte?

Vågspel ger en som alltid lite berg&dalbanekänsla i magen.. iaf på mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: