LittleMizzMe

snabbis

Kategori: Smått&Gott

Varit lite dålig på att uppdatera här märker jag..
Men har varit lite till och från med internet och sedan haft minst sagt fullt upp med skolan - men nu på fredag så är det dags för sista provet. Efter det får jag veta om jag får ett betyg värt namnet eller om allt bara varit en glad uppförsbacke för att sedan överaskande sluta rakt ner i pannkakssmeten..
Men men, idag är det iaf roadtrip som gäller.
Jag och storebror (aka Victor Johansson) ska på en 10 minuter eller nått sånnt dra ner till Lunde, han på hojen och jag med bil :)
Igår hann jag även med lite sightsing i Umeå.
För er som har facebook finns hela albumet där, i övrigt ska jag försöka hinna slänga upp lite bilder nu sen så ni får se här med.
Men nu måste jag rusa - talk to you soon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: