LittleMizzMe

Pin-up fotograferingen - del 1

Kategori: Smått&Gott

Haft en så otroligt rolig förmiddag idag!

Även om jag imorse trodde allt skulle bli inställt eftersom det var grått och regnigt.. men sedan klarnade det upp och jag fick skina ikapp med solen =)

 

Det blev att fota i garaget till en av MC medlemmarna som har hemsidan där vissa av bilderna kommer att hamna (kan även hända att några hittar sin väg till någon amerkans bikertidning också - men det lämnar jag osagt)

Mest en kul sak + att jag och Tommy fick testa jobba ihop lite.

Outfitsen var dels den jag hade igår och därefter körde vi slitna jeans & halvöppen skinnjacka och sist men inte minst - den lilla svarta känd från STHLM:s resan och förbundsstämmofesten. På fötterna satt de röda klackarna från Sex&City temakvällen.

 

Fotade med en HD, på lite olika ställen i garaget och avslutade med bardisken och lite bilder med ägaren till garaget. Utan att avslöja för mycket haft en riktigt rolig dag - kan helt klart tänka mig att göra det igen=D

 

 

Rebecca gjorde ett superjobb när det gällde att transformera en trött och trist syster till en 50-tals babe/ pin-up brud.

Bilderna nedan är hämtade från hennes blogg:
Före sminkning - småtrött och lite stressad
Efter - färdigsminkad & stylad - ready to go =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: