LittleMizzMe

kass kass kass !!

Kategori: Smått&Gott

Det är just vad jag varit när det gäller att uppdatera min blogg - FÖRLÅT!

 

Varit minst sagt fullt upp den senaste tiden, massor har hänt, vissa saker vet jag inte ens om jag kan skriva om här.. min skalle känns som en korsning mellan en berg&dalbana och en blender - kort sagt - minst sagt ett virr varr därinne.. "vad försegår inne i ditt huvud just nu?" har jag fått frågan om.. lättaste svaret ? "Det vill du inte veta.."

Inte ens jag vet ju!

 

Okej, saker som jag vet är iaf följande:

  • Är i akut behov av att shoppa - när till och med en kille påpekar att man har lite kläder i garderoben och han har mer - då är det illa.
  • Ska imorgon eller övermorgon göra min första mera riktiga photo shoot - spännande
  • Klarade sluttentan i engelska - fick VG på den, så nu väntar bara slutbetyget där..
  • På onsdag blir det att roadtrippa med två sommarblonda brudar ner till stugan vid ångermanälven

 

Idag??

Tjaa, var någolunda pigg vid 5, men att sova ett par timmar till gjorde snarare att det känns som om skallen haft en dejt med en lastbil som kört plattan i mattan.. AJ..

 

Funderar på att ta mig en spontan liten roadtrip =)

Så ska ta och packa ihop lite prylar till den - hasta la vista!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: