LittleMizzMe

Falla innan mållinjen?

Kategori: Smått&Gott

Att det varit lite väl mycket i sommar är väl kanske att säga förnamnet.

Lagomt klämkäckt så sa jag ju att jobba heltid OCH plugga heltid - ja men det fixar man väl?

För sommar och mys det hinner man ju iaf..

 

Men lägg till att cykla till och från jobbet, försöka hinna träffa kompisar och hinna med ISKU..

Lätt man börjar räkna på fingrar och tår för att se om det verkligen går ihop på dygnets 24 timmar?

 

Natten till idag blev det bara 3 timmars sova.. hur jag än försökte så gick det bara inte.. sen att jobba för första gången på linen själv med så lite sömn.. det var ingen höjdare - även om jag nu tog mig igenom dagen.

Efter jobbet blev det att åka en sväng med JH på IKSU och simma.

Riktigt skönt!

 

Väl hemma igen nu fick jag veta att jag fått MVG på min uppsatts =D

Minst sagt en välkommen uppmuntran till en väldigt trött liten flicka.

 

Ska koka mig lite mera te nu och sen är det bara sätta fart med resten av uppgifterna som ska in nu i veckan.. Blir en väldigt tidig kväll ikväll om den här tjejen ska orka med allt utan att falla på mållinjen...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: